Archive for the ‘Site-uri .ro’ Category

In Timisoara, in ultimele zile s-a invit o situatie pe cat de neplacuta pe atat de interesanta, si care intr-un fel sau altul implica societatea civila si o ramura a PR-ului care in Romania este aproape inexistenta: managementul reputatiei. Povestea, pe scurt, suna asa – o femeie cu handicap locomotor, Lavinia Rausch a ajuns in clubul Heaven Outdoor joi seara unde a vrut sa intre, dar  a avut loc un incident (versiunea ei – nu a fost lasata sa intre, versiunea clubului – femeia a plecat pana a venit managerul la usa ). Sambata, femeia a revenit in club, de data asta alaturi de o echipa a celui mai puternic ziar local tion/agenda si a vrut sa intre din nou in local. Din nou, aceleasi doua versiuni – angajatii i-au spus femeii ca nu e dotat pentru handicapati clubul -versiunea femeii, versiunea clubului fiind – angajatii clubului sustin ca datorita umplerii aproape de capacitate femeii i s-a transmis riscul unei accidentari involuntare, aceasta parasind locatia.

Indiferent de adevarul uneia sau alteia din parti, povestea devine interesanta deoarece a fost prinsa de social media, de bloggeri si de presa locala (celelate ziare). S-a pornit pe Facebook o campanie de boicotare a clubului care pana acum are cam tot atatia oameni cat un bloc cu 5 etaje, iar cateva ziare, site-uri locale si bloguri au preluat povestea femeii, pe pagina unde a fost publicata stirea aparand injurii, reactii vehemente si chiar instigare la ura si rasism. Urmeaza probabil presa nationala.

Partea mai interesanta este ca, poate pentru prima oara, in Timisoara un club trebuie sa recurga, voluntar sau involuntar la managementul reputatiei. Ce va face Heaven Timisoara ? Ce ar putea face ?
-  ar putea angaja o firma de PR
- ar putea sa isi ceara public scuze femeii, indiferent de motive sau ratiune
- ar putea sa o invite in locatie, si sa ii demonstreze faptul ca, in 2011 clubul este /nu este pregatit pentru a face fata persoanelor  cu handicap locomotor
- dar in primul rand, ar putea incerca sa ajunga la o intelegere cu Lavinia

tot in partea de management a reputatiei ar putea sa
-  concedieze paznicul
- o aleaga pe Lavinia ca imagine a clubului, dupa ce ajunge la un acord si sa creeze o zona speciala pentru personalele cu handicap in discoteca
- doneze bani organizatiilor de diversa natura, implicate in gestionarea / ajutorarea persoanelor cu handicap
- faca o campanie in care sa arate ca Heaven Timisoara este  (nu stiu cu sa numesc aici)  handicap-friendly place
- alte actiuni marunte, menite sa atraga atentia asupra localului si sa diminueze imaginea negativa creata
- nu in ultimul rand, ar putea arata cu degetul catre institutiile publice care majoritatea nu sunt dotate cu rampe pentru acces

Dar Heaven Timisoara are si concurenti in zona, cluburi precum RiverDeck, Fratelli, Pantheon samd, care ar putea beneficia de pe urma scandalului si a celebritatii temporare a Laviniei. Astfel, concurenta ar putea sa
- o invite pe Lavinia oficial si public, in locatia lor
- organizeze un concert caritabil, iar front-seat sa fie atribuit Laviniei
- asocieze cu 1-2-3 ONG-uri in sprijinirea diverselor actiuni menite sa ajute persoanele cu handicap sa se (re)integreze

Totul se rezuma insa la managementul reputatiei – cum gestionezi o imagine si o reactie negativa, si cum poti sa o transformi intr-o imagine pozitiva si un feedback bun al clientilor. A fost facut timid acum ceva timp cand o pizzerie a fost inchisa pentru ca prin bucatarie s-au gasit gandaci (insecte si alte nereguli), si apoi o parte a unei comunitati venita la o pizza gratis lauda localul respectiv. Acum cativa bloggeri din zona si site-uri au preluat initiva si stirea, dar daca povestea iese la nivel national, este timpul profesionistilor. Cine se baga ?

Cum poţi să te numeşti organizator de evenimente şi atunci când transmiţi un comunicat de presă să nu trimiţi nici măcar două rânduri în afară de numele evenimentului, invitaţi, locaţie şi preţul biletului de intrare ? Unde ai invătat despre cum se redactează comunicatele de presă ? Şi când vei învăta să le şi redactezi aşa cum trebuie ?

Hai să o luăm logic.
Eu sunt (ipotetic) un ziarist angajat la un cotidian oarecare si tu esti un organizator de evenimente. Imi trimiti un comunicat de presă in care spui doar atat “X vă prezintă vineri in clubul Y seara latino. Invitat special Z. Pentru contact sau rezervări sunati la telefon” şi aici pui 3 numere: Orange, Vodafone şi Cosmote . Si atunci cand ai trimis emailul ai pus la subiect – comunicat de presă. Wtf e ceea ce mi-a venit in Inbox ?

Asa cum am spus şi mai inainte, ia-o logic. Presupune că sunt prost, incult şi nu ştiu ce e aia seară latino. Si nu plus nici nu ştiu cine e Z sau cine eşti tu, chiar dacă mi-ai trimis adresa de email cu datele tale de contact. Trimite-mi o poveste, trimite-mi ceva ce pot să prezint cititorilor mei atunci cand le spun despre evenimentul tău, pentru că vrei să-l faci public şi să ai cât mai mulţi oameni prezenţi la eveniment! Şi pentru că şi eu presupun la rândul meu ca ei sunt proşti şi nu ştiu ce înseamnă seară latino şi nici nu ştiu cine e Z, cel pe care il aduci tu in clubul Y.

Aşadar, începe comunicatul prezentându-te pe tine ca firma organizatoare de evenimente şi spune-mi pe scurt ce înseamna evenimentul pe care vrei să-l faci vineri seara. Un paragraf şi 2-3 propoziţii ar trebui să fie de ajuns pentru a-mi da seama cam ce vrei să faci. Read the rest of this entry »

La ultimele seminarii, conferinte si meetinguri, majoritatea speakerilor care atingeau subiectul social media, respectiv twitter vorbeau si despre eficienta mesajelor trimise pe twitter, despre traffic-flow-ul furnizat de platforma de social media dar uitau sa mentioneze intervalele orare in care primeau maxim de vizitatori din partea platformei.
Fiecare platforma sociala are timpii cei mai buni diferiti, pentru ca si modalitatea de accesare este diferita – Facebook ti-l verifici de pe telefon sau calculator, pe laptop sau la lucru? Pe twitter este mai usor sa ciripesti decat sa postezi pe facebook de pe telefonul mobil. Date de care trebuie sa tii cont atunci cand lucrezi in social media cu continut.
Deci, pentru a avea o audienta cat mai mare pentru mesajele postate pe twitter ar fi bine sa postezi in unul din intervalele : Read the rest of this entry »

Am fost aseara la intalnirea din 700 Club & Coffe Lounge (HTW Tour parca era titlul meeting-ului, am aflat despre el de pe Facebook). Mi-a placut tipul de discurs al primului speaker, Mihai Mafteianu axat atat pe nevoia de a cauta investitori cat si despre locurile unde poti sa gasesti sfaturi, sugestii si de ce nu, bani pentru proiectele pe care le ai online/offline. Nu mai retin numele celui de-al doilea speaker, dar am retinut ca a vorbit vreo 10 minute despre cum facea piraterie pe la inceput de 2000 (dc+, torente, rapidshare, etc) si vreo 2 minute despre copyright.

Am apreciat si discursul lui Dragos Manac, desi nu sunt de acord in totalitate cu formula 3+5+7 … in online, un proiect e mort dupa 18 luni, iar succesul apare dupa 3-4 ani, din care 8-10 luni de hard work (imho).

La un moment dat, Radu Ticiu se intreba de ce evenimentele organizate cu speakeri din afara Timisoarei au succes si, implicit,  o prezenta mai ridicata fata de evenimentele organizate cu speakeri locali? raspunsul este simplu: relevanta discursului. Nu poti sa inveti de la cei care nu stiu despre ce vorbesc, la fel cum nu poti sa predai doar bazandu-te pe experienta altora citita de prin PDF-uri. 300-2.000 de unici pe zi nu inseamna succes, ci doar “average website”.  Cand te lovesti de lucruri in proiecte – de la scalabilitate la load-time, si de la resurse folosite la usabilitate/SEO/SEM si reusesti sa le combini pe toate pentru un succes, chiar si relativ, poti sa vorbesti cu o voce putin mai apasata atunci cand iti predai lectia!

PS: Azi sunt in Budapesta, la conferinta casino affiliate. Cineva din Timisoara pe aici?

Vă mai amintiţi agenţii de vânzări din uşă în uşă de acum 10-15 ani, care aveau de vănzare aproape orice de la săpunuri, prosoape şi cearceafuri la cuţite, foarfeci sau maşini de găurit? Sau de ce nu, reprezentanţii de azi ai Avon, Oriflame sau Zepter ? Ei bine, ei practicau în offline acelaşi tip de marketing despre care vreau să vorbim astăzi: marketingul afiliat.

Conform wikipedia marketingul afiliat reprezintă o practică de marketing bazată pe web prin care un comerciant (advertiser) răsplătește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare vizitator sau client adus prin eforturile de marketing afiliat. Deci, pentru a face marketing afiliat există trei conditii esentiale care trebuie indeplinite, restul fiind părţi relative a unei ecuaţii de tip vânzător -> intermediar -> cumpărător; cele 3 condiţii sunt:
1. Trebuie să ai un comerciant (advertiser) care să îţi ofere un comision la fiecare vânzare de produs.
2. Trebuie să ai unul sau mai multe produse pe care să vrei să le vinzi online.
3. Pentru a face o vânzare de obicei, trebuie să aduci cumpărătorul pe site-ul vânzătorului.

Aţi observat că lipseşte ceva important? Da, este adevărat, nu trebuie să ai tu, personal, un site pe care să faci acest lucru, marketingul afiliat se poate practica online fără să ai nici un site al tău pe care să pui reclama produselor pe care vrei să le vinzi sau promovezi online! Sistemele de tip PPC si reclamele AdWords fac acest lucru, sărind peste partea intermediară a vizitei pe site-ul tău şi ducând cumpărătorul direct pe site-ul vânzătorului, care în urma finalizării vânzării către client îţi va da un comision pentru lead/sale (unii comercianţi plătesc afiliaţii şi pentru aducerea clienţilor pe site, fără a genera vânzări de produse)- Read the rest of this entry »

Zilele trecute am participat la unul din primii pasii facuti de media online din zona de vest, startupdays. Evenimentul in sine nu a creat buzz in comunitate, poate si datorita noutatii sau stilului in care a fost conceput; este totusi adevarat si faptul ca a umple o sala de 30-40 de oameni intr-o sambata dimineata este destul de greu in Timisoara, dar pentru multi numele lui Bobby Voicu si Cristi Manafu au fost magneti pentru trezirea din amorteala de week-end.

In randurile urmatoare sunt cateva observatii despre eveniment, parti negative care, sper eu, vor fi insusite si eventual corectate de viitorii participanti la astfel de meetinguri si evenimente.

Astfel, prima chestie pe care am observat-o a fost faptul ca majoritatea celor prezenti la eveniment nu stiau cateva lucruri esentiale despre pitching, despre modul de formulare sau despre online research. Startup days a plecat la drum ca un “help” pentru crearea unui proiect – oferind forta de munca gratuita pentru demararea unui proiect online, insa nu a oferit si finantarea necesara unui astfel de proiect, lucru care a fost neglijat de catre cei prezenti, acestia avand tip-ul de pitch pe care il ai in fata unui investitor, nu a unor profesionisti dintr-o anumita industrie – cea online in cazul de fata.

Daca vrei sa pornesti un proiect online, atunci trebuie sa :
- ai idee despre ceea ce vrei sa faci; nu poti porni la drum cu un proiect de portal (cum era idea cu sport/timisoara) fara sa aduci nimic nou in ecuatie. Softuri pentru portale de social networking sunt de ordinul sutelor, de la site-uri clona de tip hi5 sau facebook pana la linkedin sau ning. Noutatea nu o reprezinta crearea unui portal localizat! Vino cu ceva nou, util comunitatii careia i te adresezi! Ceva care sa faciliteze o anumita chestie, dar nu veni cu ceva ce exista deja pe piata sau cu ceva mai prost decat solutiile existente, mai ineficient, mai putin sigur sau mai putin expus!

- stii ce anume iti trebuie la partea de proiectare. Nici unul din cei prezenti la evenimentul de sambata trecuta nu aveau idee despre ce le trebuie pentru a demara proiectul: cati programatori, cati designeri, cati testeri si cati copywriteri au nevoie sau macar platforma pe care sa dezvolte aplicatia. Nici unul! Se numeste project management iar partea de planning/alocare a timpului pentru programatori e facuta de obicei de un manager de nivel 2 din orice multinationala

- cunosti concurenta in detaliu si tipul de aplicatii existente pe domeniul/nisa pe care vrei sa iti faci proiectul/business-ul. Am vazut pe cineva care propunea sa faca un magazin online pentru vintage, cred ca am retinut corect, dar voia sa puna pe vanzatori sa isi bage inca odata produsele si pe site-ul lui, dupa ce le puneau pe site-ul/blog-ul personal. Chiar daca proiectul lui s-ar fi realizat prin implementarea unui plugin pe blogurile aferente, plugin care sa trimita un feed de date catre magazinul de vintage, aplicatiile care fac acest lucru in .ro exista deja. Research, google iti e prieten! Ca o paranteza, nu poti sa faci un proiect in care sa vrei sa aduci o categorie care lucreaza cu bani online (freelanceri) la gestiune de facturi. C’mon, paypal > BRD > Ministerul de Finante.

- aproximezi costurile proiectului si sa stii cand ajungi la break-even. Dupa ce ai proiectul transformat in domeniu/site trebuie sa ai idee despre cum sa-l promovezi online. Marketing si SEO sunt primul pas! Afiliere? Produse sau Cataloage ? Procent din vanzari sau din leads ? Abonament pt. useri sau pentru vanzatori? In cat timp, teoretic viabil, vei ajunge sa ai pierderi 0 (zero) pe site-ul pe care l-ai creat? Si nu da bla-bla-uri ca vei avea milioane de vizitatori, cand si 500 de unici pe zi e destul de dificil sa ai intr-un domeniu de nisa.

- stii cum sa scoti bani dintr-un proiect. Se coreleaza cu punctul dinainte, dar cu observatia ca Google Adsense pe site nu inseamna monetizare, ci doar extra-revenue. Un site, un proiect si un business trebuie sa isi scoata banii din ceva, fie ca este vorba de afiliere, vanzare de produse, bani din abonamente de useri sau sms-uri pentru utilizare; poate aduce bani din cumpararea soft-ului respectiv, fie ca e vorba de un forum (vezi vBulletin) fie ca e vorba de un soft gen MS Office (chiar daca OpenOffice si google Docs sunt free). Totodata, trebuie sa estimezi sumele pe care le vei baga / scoate din business si in cat timp iti intra business-ul pe profit (banii veniti din activitate sunt mai multi decat banii cheltuiti pentru mentinerea activitatii/site-ului); acum 4-5 ani umbla o vorba – 6 luni de business online este echivalent in termeni de viata cu 6 ani de business offline – tu in cat timp poti sa scoti bani de pe business-ul pe care vrei sa-l pornesti ?

- ai un plan pe termen mediu sau lung? Un business este o entitate in continua dezvoltare – la fel ca la bijuteriile de la coltul blocului, trebuie sa stii ce vei face in viitorul apropiat cu business-ul tau online, cum il vei upgrada, ce features ii vei aduce in viitor, cum le vei putea monetiza? (mai tine minte cineva ideea cu profilurile de femei, gameri, samd)

Nu trebuie sa te iei dupa toate ideile care s-au scris in ultimele zile, ca trebuie sa stii ce inseamna public speach sau sa ai idei despre oratorie. O idee buna poate fi inteleasa de audienta si in cazul startupdays de mentori, chiar daca ai emotii, te balbai sau ai un lapsus in exprimare. Da, e greu sa iti sustii public o idee de business, dar fii sigur ca daca ea este valida, inovatoare si poate fi concretizata in castig financiar  iti va aduce ceea ce ai nevoie.

Pasii descrisi mai sus sunt pasi simpli de care trebuie sa tii seama atunci cand vrei sa demarezi un proiect online, si poti fi sumarizati in 4 cuvinte: idee, implementare, publicare si monetizare.

Bafta la urmatoarele prezentari si proiecte!

Primita pe email:

Buna ziua,
Daca sunteti interesati intr-un schimb de link cu super-bingo-metropolis.blogspot.com (40.000 vizitatori unici/luna) :
- Inserati codul de mai jos intr-una din paginile website-ului dvs.
- Anuntati-ne la adresa parteneri@cazarimunte.com care este pagina unde ati plasat link-ul nostru.
- In acelasi mail spuneti-ne care este link-ul pe care vrei sa ti-l afisam in aceasta pagina parteneri.
cod:
<a href=”http://www.cazarimunte.com/” title=”Cazare Sinaia”>Cazare Sinaia</a>

daca nu se afiseaza codul,
Title: Cazare Sinaia
URL: http://www.cazarimunte.com

sau consultati http://www.cazarimunte.com/parteneri.html

Va multumim!

Cateva chestii:
1. SEO nu se face mintind sau inseland!
2. 40.000 de unici pe luna pe un casino/bingo site, cu o conversie normala de 1-1.5% si un CPA/CPC de 30%/150$ per jucator, inseamna in medie un castig de minim 400 x 150$ = 60.000$. De ce ti-ai mai dori si altceva ?
3. Pentru cei care cunosc, oferi link reciproc 3way pe domenii .com nu bloguri care sunt sterse de azi pe maine. Si iei in considerare si pozitii gen alexa ranking, google ranking samd. Si oferi detaliile acestea clientilor

Despre site, e interesant trick-ul cu adsense pe prima pagina a site-ului de cazari, sa pacalim lozerii si sa mai dea un click. Desi, adsense interzice acest lucru.

La cat mai multi bani pe 2010. Tipic romanesc!

GG

Nu comentez intrarile sau relatiile care le are sus-numitul la cluburile, asociatiile si federatia romana de fotbal. Atunci cand esti director de ziar sportiv, e normal sa ai si acces la anumite personaje si sfere de influenta. Insa atunci cand iti spui ziarist sportiv, atunci cand produci sau realizezi emisiuni pe teme fotbalistice, telespectatorii se asteapta la tine sa comentezi si analizezi meciurile echipelor din topul clasamentului, al echipelor care joaca in champions league sau europa league. Si sa fii impartial si echidistant, pentru ca de aceea vrea sa iti stie parerile si sa-ti citeasca editorialele.

Sa numesti derby un joc steaua – rapid si in aceiasi zi sa marginalizezi cfr – poli se poate numi pr stunt sau prostie, depinde cum iti iese din prisma celor care te urmaresc. Sa dedici una din emisiunile cele mai urmarite de fotbal si analiza fotbalistica, recursul etapei, aceluiasi meci de mijlocul clasamentului si sa vorbesti doua minute de jocul echipelor clasate pe primele 2 locuri denota necunoasterea situatiei fotbalistice actuale; sau doar refuzarea realitatii.

Daca pe primul ziar de sport online, gsp.ro, pui 30 de articole referitoare la acelasi meci steaua-rapid, in care vorbesti pana si de bisnitarii de la stadion, de cei 3.000 de spectatori si pui doar doua articole despre meciul care a strans cei mai multi spectatori, care pune fata in fara primele 2 locuri ale clasamentului actual si doua din primele 3 echipe ale anului trecut, inseamna ca intre contul bancar si stirile care le publici ar trebui sa existe o relatie, pentru ca nu pot sa cred ca cei care fac publicitate in ziarul tau sunt mai interesati de cei 30-40.000 de cititori si suporteri ai rapidului si stelei, in comparatie cu cele 2-300.000 de suporteri cati ar aduna poli si cfr la un loc.

Ca director de gazeta acest lucru inseamna fie ca ai devenit un papagal al presei sportive, fie nu mai ai legatura cu aerul fin din varful clasamentului, fie ca esti interesat de conturile tale bancare; pentru ca de realitatea fotbalului romanesc, nu poate fi vorba. Propun ca duminica viitoare sa facem o emisiune, recursul etapei, destinat derby-urilor dintre steaua si dinamo, de acum 25-30 de ani; sau macar o emisiune la fiecare 3-4 editii care sa fie dedicata exclusiv stelei sau clubului dinamo.

Ce spui, nea Ovidiu, nu-i asa ca ar fi timpul sa te pensionezi?

Bonus: “Noua ne pasa de fotbal, poate prea mult!”

21
Oct

timisoaraazi.ro fail

   Posted by: Petre Tags: , , ,

simplu si eficient. o tura de shopping si o vizionare de pasari. cluburi de pasari.

timisoaraazi.ro fail

Ieri am primit de la trafic.ro (alternativa mai proasta si pe bani la Google Analytics)  mailul cu dezvoltare de API. Sa o luam logic:
1 . Trafic.ro e un serviciu de contorizare a traficului pe bani. 10 euro, platibili prin SMS.
2. Statisticile trafic.ro sunt fie private, fie publice, in functie de setari
3. Trafic.ro, prin serviciul de contorizare platit scoate bani destui de frumosi din internet – la ultima numarare avea vreo 40.000 de site-uri inscrise x 10 euro / site = 400.000 euro

ei bine, in cautare de clienti noi, pentru ca veniturile au inceput sa scada sau nu mai cresc intr-un an precum fat-frumos in 20, ce s-au gandit ei? dam niste premii de cacat, luate de pe okazii.ro – care este tot site-ul netbridge din cate stiu – si ne scoatem cu minim X aplicatii. Free of charge, bineinteles. Iar premiile, alea care le ofera programatorilor, insumate toate, sunt undeva sub 1.200 RON. Adica sub 300 euro, dintr-un business de 400.000+. Ca deh, romanul e prost, dar e programator bun.

In plus, ia-u luat si pe cei de la Gazduire pentru putintica reclama, si daca tot erau prin zona niste prieteni in cadere libera – si aici ma refer la forumul SEOPedia (primul raspuns, raporteaza-l la google la majoritatea topicurilor, sau da-l in gat pe romaneste).

PHPRomania s-au bagat si ei in hora, rent-a-coder probabil le-a luat-o putin inainte iar pentru ei ar fi interesant sa afle mailurile catorva programatori free.

Concluzie: O initiativa buna pentru trafic.ro, cu premii de cacat pentru cei care participa (netbook 99 euro, 1TB hdd 75 euro). Castigator net – trafic.ro, pierzator = programmerii care vor participa.

Later Edit: oricum am putea privi initiativa trafic.ro pentru api-uri s.a. crearea unei campanii bazata pe 0.1-0.5% din venit inseamna practic freebie pentru cei de la netbridge, si munca in folosul trafic.ro pentru programatorii care vor participa la respectivul concurs. Notorietatea se poate castiga facand API-uri gratuite pentru Google, WordPress, Magento, vBulletin samd; API-urile facute pentru produsele Microsoft aduca programatorilor licente software de cateva mii de euro.
Vrei sa muncesti pe gratis? Important este sa stii pentru cine si pentru ce muncesti atunci cand creezi aplicatii, muncesti pentru un site clasat putin dupa primele 10.000 de site-uri din lume (trafic.ro) sau pentru unul aflat in primele 20 de site-uri din lume(wordpress.com).

21
Aug

4 ani de pauza pentru Shakira

   Posted by: Petre Tags: , ,

Dinamo Bucuresti - probabil primul club eliminat din cupe europene

Dinamo Bucuresti - probabil primul club eliminat din cupe europene

Aseara a fost apogeul epocii Dinamo – post revolutie. Degeaba, frate, degeaba ai bani sa cumperi arbitrii, campionate, jucatorii, DE-GEA-BA!

E de prisos sa mai cerem reporterilor sa ne lase sa ne pregatim pentru Champions League atunci cand asculti doar la televizor celebrul imn. DE PRI-SOS!

Ai cea ce semeni, asta se intampla uneori in viata! Atunci cand pui apararile sa se dea la o parte din fata lui Camataru pentru ca vrei ca el sa fie “balonul de aur” sau “gheata de aur”, trebuie sa te astepti la razbunarea istoriei. Atunci cand te dai spartan dar iei cioc de la NEC Niemengen sau cum se mai numesc olandezii aia, e normal sa ti se urce pe teren spectatorii. Atunci cand iti iei un antrenor de locul 6 intr-un campionat inferior celui in care esti, doar pentru a beneficia de 4 milioane investite de minti proaspete, e normal ca rezultatele sa nu apara; mentalitatea nu se muleaza sau copiaza niciodata de la superior in jos, ci invers.

Aseara suporterii echipei din Stefan cel Mare n-au mai suportat. N-au mai suportat o istorie falsificata si un prezent mincinos sau gaunos. Asa ca Dinamo, fotbalisti si suporteri vor privi Champions League in continuare la televizor, pentru vreo 4 ani de zile. Poate, fara provocarea europeana vor privi intr-un an si meciurile echipei favorite in fiecare sambata, de la ora 11.

Circula acum ceva timp un banc; cica, undeva, in viitor, peste 20-30 de ani, un suporter dinamovist intra intr-o biblioteca. Se uita el in stanga, plin de carti. Se uita in dreapta, rafturi intregi de carti, editii princeps, toate ordonate dupa tipul cartilor si numele autorilor. Se duce tipul catre bibliotecara, si intreaba, plin de el:
- Nu va suparati, as dori sa consult si eu o carte: echipa dinamo in champions league ? Puteti sa-mi dati un reper unde pot sa o gasesc?
- Desigur, al doilea rand de rafturi, pe dreapta, scrie deasupra mare numele categoriei “Vise”

Nota pentru carpeta sporturilor si proscort: Poli Timisoara elimina pe Shatior acum o saptamana si carpeta era plina de Steaua, Dinamo, Borcea si Beeeheecali. Vaslui bate aseara pe AEK Atena si carpeta e plina iar de Steaua, Beehehecali, Badea, Dinamo samd. Dinamo aduna in cea mai buna zi pe stadion mai putini spectatori decat are Poli in cea mai proasta zi; dar dinamo e una dintre cele mai iubite echipe din Romania.

tzeapa pentru angajatii primariei timisoara - sinditim un site construit underconstructionPrin februarie am scris despre teapa pe care o vor lua salariatii din Primaria Timisoara de la firma care le va construi noul site. Si daimon m-a contrazis, spunand ca fiind particulari privati fac ce vor cu banii lor, concluzie cu care nu eram de acord la vremea respectiva.

Si iata ca nu au trecut decat 5 luni de zile si s-a adeverit cea ce am spus atunci, expertii de la bsoft si-au bagat ustensilele cu care i-a dotat natura atat in site-ul lor cat si in site-ul sindicatului Primariei Timisoara, drept urmare site-ul afiseaza un minunat default page de la IIS – serverul celor de la Microsoft.

Minunat e ca pagina default e prezenta de aproape 2 saptamani, si nu pare a da semne de revenire. Oare angajatii sau cotizantii la sindicat nu se simt deloc violati in increderea pe care au acordat-o dezvoltatorului, cand dupa nici 180 de zile banii s-au evaporat, la fel ca si ramasita de seo pe care o aveau facuta, sau PR-ul obtinut de la google.

Sfat pentru pseudoexpertii de la BSoft: puneti fratilor un WordPress MU, renuntati la hostingul Windows pentru un Linux (se stie ca suporta mai bine apache) sau cel putin renuntati la IIS pentru Apache. Faceti un cont pe platforma de blogging pentru angajati/sindicalisti, puneti default o tema frumusica, apoi luati niste RSS de la primarie, prefectura, cjt, guvern si puneti-l pe platforma. Mai luati 2-3 galerii de poze din arhiva PMT si uite cum o zi de munca rezolva un site.